ЗАТВЕРЖДЕНО
наказом по школі
від 22.09.2020 р. № 202
План
заходів спрямованих на запобігання та
протидію булінгу
у
Херсонській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів
Херсонської
міської ради
на
2020/2021 навчальний рік
№ з/п |
Назва заходу |
Термін виконання |
Відповідальні |
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
|
|
Нормативно-правове та інформаційне забезпечення попередження
насильства та булінгу |
|
||||
1. |
Наради з різними категоріями
працівників з питань профілактики булінгу (цькування): · педагогічний персонал; · технічний персонал. |
Вересень |
Адміністрація |
|
|
2. |
Обговорення та прийняття
правил поведінки в групах/класах. |
Вересень |
Класні керівники, класоводи. |
|
|
3. |
Організація механізмів
звернення для повідомлень про випадки булінгу (цькування) |
Вересень |
Адміністрація, практичний психолог, класні керівники |
|
|
4. |
Інформаційна
робота через інтернет - сторінки |
Постійно |
Заступники директора з НВР та ВР |
|
|
5. |
Створення
комісії з розгляду випадків булінгу |
Жовтень |
Адміністрація |
|
|
6. |
Інструктивно-методична
нарада щодо механізму реагування на випадку булінгу з педагогічним колективом |
Вересень |
Заступники директора з НВР та ВР |
|
|
7. |
Оформлення тематичного стенду |
Постійно |
Практичний психолог |
|
|
8. |
Контроль стану попередження
випадків булінгу. |
Вересень |
Заступник директора з ВР |
|
|
Робота з вчителями |
|
||||
1. |
Засідання ШМО класних керівників на тему « Булінг у дитячому середовищі:
причини, наслідки та шляхи його подолання» |
Жовтень |
Голова ШМО |
|
|
2. |
Вивчення
законодавчих документів, практик протидії цькуванню педагогічним коллективом |
Листопад |
Заступник директора з ВР |
|
|
3. |
Співбесіда з класними
керівниками за результатами діагностики |
Постійно |
Практичний психолог, класні керівники |
|
|
4. |
Консультування класних
керівників з практичним психологом з проблемних ситуацій. |
Постійно |
Практичний психолог, заступник директора з ВР |
|
|
Робота з учнями |
|
||||
1. |
Проведення заходів в рамках
Тижня толерантності |
Листопад |
Практичний психолог |
|
|
2. |
Проведення заходів в рамках
Акції « 16 днів проти насильства» |
Листопад-грудень |
Практичний психолог |
|
|
3. |
Проведення заходів в рамках Всеукраїнського тижня права. |
Грудень |
Вчитель правознавства, практичний психолог |
|
|
4. |
Практичні заняття «STOP-булінг» |
Постійно |
Практичний психолог, класні керівники |
|
|
5. |
Інформаційно-просвітницькі
заходи з питань протидії булінгу та насильства |
Постійно |
Практичний психолог |
|
|
6. |
Заняття «Безпечний інтернет» |
Лютий |
Практичний психолог, класні керівники |
|
|
7. |
Контроль за поведінкою дітей
та взаємостосунками між ними під час освітнього процесу та поза ним. |
Постійно |
Класні керівники |
|
|
8. |
Бесіди-зустрічі учнів з
працівниками поліції, юриспруденції |
Постійно |
Вчитель правознавства |
|
|
9. |
Створення морально безпечного
освітнього простору, формування позитивного мікроклімату та толерантної
міжособистісної взаємодії в ході виховних годин та бесід |
Постійно |
Класні керівники |
|
|
10. |
Консультаційна робота з
учасниками освітнього процесу |
Постійно |
Практичний психолог |
|
|
11. |
Проведення ранкових
зустрічей учнів 1-4
класів з метою формування навичок дружніх стосунків. |
Постійно |
Класні керівники 1-4 класів |
|
|
Робота з батьками |
|
||||
1. |
Тематичні батьківські збори з
питань насильства у сім’ї та шкільному середовищі |
Постійно |
Класні керівники |
|
|
2. |
Підготовка пам'ятки для
батьків про порядок реагування та способи повідомлення про випадки булінгу
(цькування) щодо дітей, заходи захисту та надання допомоги дітям |
Листопад |
Заступник директора з ВР |
|
|
3. |
Консультування батьків щодо
захисту прав та інтересів дітей |
Постійно |
Практичний психолог |
|
|
4. |
Проведення консультацій з
питань взаємин батьків з дітьми |
Постійно |
Практичний психолог |
|
|
Моніторинг |
|
||||
1 |
Створення
бази інструментарію для діагностування
рівня напруги, тривожності в учнівських
колективах |
Вересень |
Практичний психолог |
||
2 |
Діагностування
рівня напруги, тривожності в учнівських
колективах: –
спостереження за міжособистісною поведінкою
здобувачів освіти; –
опитування (анкетування) учасників освітнього
процесу; –
психологічні діагностики мікроклімату, згуртованості
класних колективів та емоційних
станів учнів; –
соціальне дослідження наявності референтних
груп та відторгнених в колективах; –
визначення рівня тривоги та депресії учнів. |
|
Класні керівники, практичний психолог |
||
|
|
||||
Немає коментарів:
Дописати коментар