План заходів щодо запобігання та протидії булінгу (цькуванню)

 

ЗАТВЕРЖДЕНО

наказом по школі

від 22.09.2020 р.202

 

 

План

заходів спрямованих на запобігання та протидію булінгу

у Херсонській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів

Херсонської міської ради

на 2020/2021 навчальний рік

 

 

№ з/п

Назва заходу

Термін виконання

Відповідальні

 

1

2

3

4

 

Нормативно-правове та інформаційне забезпечення попередження насильства та булінгу

 

1.

Наради з різними категоріями працівників з питань профілактики булінгу (цькування): 

· педагогічний персонал;

· технічний персонал.

Вересень

Адміністрація

 

2.

Обговорення та прийняття правил поведінки в групах/класах.

Вересень

Класні керівники, класоводи.

 

3.

Організація механізмів звернення для повідомлень про випадки булінгу (цькування)

Вересень

Адміністрація, практичний психолог,

класні керівники

 

4.

Інформаційна робота через інтернет - сторінки

Постійно

Заступники директора

з НВР та ВР

 

5.

Створення комісії з розгляду випадків булінгу

Жовтень

Адміністрація

 

6.

Інструктивно-методична нарада щодо механізму реагування на випадку булінгу з педагогічним колективом

Вересень

Заступники директора з НВР та ВР

 

7.

Оформлення тематичного стенду

Постійно

Практичний психолог

 

8.

Контроль стану попередження випадків булінгу.

Вересень

Заступник директора з ВР

 

Робота з вчителями

 

1.

Засідання ШМО класних керівників на тему « Булінг у дитячому середовищі: причини, наслідки та шляхи його подолання»

Жовтень

Голова ШМО

 

2.

Вивчення законодавчих документів, практик протидії цькуванню педагогічним коллективом

Листопад

Заступник директора

 з ВР

 

3.

Співбесіда з класними керівниками за результатами діагностики

Постійно

Практичний психолог, класні керівники

 

4.

Консультування класних керівників з практичним психологом з проблемних ситуацій.

Постійно

Практичний психолог, заступник директора з ВР

 

Робота з учнями

 

1.

Проведення заходів в рамках Тижня толерантності

Листопад

Практичний психолог

 

2.

Проведення заходів в рамках Акції « 16 днів проти насильства»

Листопад-грудень

Практичний психолог

 

3.

Проведення заходів в рамках

Всеукраїнського тижня права.

Грудень

Вчитель правознавства, практичний психолог

 

4.

Практичні заняття «STOPулінг»

Постійно

Практичний психолог,

класні керівники

 

5.

Інформаційно-просвітницькі заходи з питань протидії булінгу та насильства

Постійно

Практичний психолог

 

6.

Заняття «Безпечний інтернет»

Лютий

Практичний психолог, класні керівники

 

7.

Контроль за поведінкою дітей та взаємостосунками між ними під час освітнього процесу та поза ним.

Постійно

Класні керівники

 

8.

Бесіди-зустрічі учнів з працівниками поліції, юриспруденції

Постійно

Вчитель правознавства

 

9.

Створення морально безпечного освітнього простору, формування позитивного мікроклімату та толерантної міжособистісної взаємодії в ході виховних годин та бесід

Постійно

Класні керівники

 

10.

Консультаційна робота з учасниками освітнього процесу

Постійно

Практичний психолог

 

11.

Проведення ранкових зустрічей учнів 1-4 класів з метою формування навичок дружніх стосунків.

Постійно

Класні керівники 1-4 класів

 

Робота з батьками

 

1.

Тематичні батьківські збори з питань насильства у сім’ї та шкільному середовищі

Постійно

Класні керівники

 

2.

Підготовка пам'ятки для батьків про порядок реагування та способи повідомлення про випадки булінгу (цькування) щодо дітей, заходи захисту та надання допомоги дітям

Листопад

Заступник директора з ВР

 

3.

Консультування батьків щодо захисту прав та інтересів дітей

Постійно

Практичний психолог

 

 

4.

Проведення консультацій з питань взаємин батьків з дітьми

Постійно

Практичний психолог

 

Моніторинг

 

1

Створення бази інструментарію для

діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах

Вересень

Практичний психолог

2

Діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах:

– спостереження за міжособистісною

поведінкою здобувачів освіти;

– опитування (анкетування) учасників

освітнього процесу;

– психологічні діагностики мікроклімату,

згуртованості класних колективів та

емоційних станів учнів;

– соціальне дослідження наявності

референтних груп та відторгнених в

колективах;

– визначення рівня тривоги та депресії

учнів.

 

Класні керівники,

практичний

психолог

 

 

 


Немає коментарів:

Дописати коментар

Прозорість та інфомаційна відкритість закладу Закон України «Про освіту» Стаття 30. Прозорість та інформаційна відкритість закладу ...