ХЕРСОНСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ № 35 ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ
РАДИ
Н А К А З
м. Херсон
Від
22 вересня 2020 року
№ 202
Про створення безпечного
освітнього
середовища та попередження і протидії
булінгу
(цькуванню)
у
2020-2021 навчальному році
На
виконання Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів
України щодо протидії булінгу (цькуванню)», листа МОН України від 14.08.2020 № 1/9-436 «Про створення
безпечного освітнього середовища в закладі освіти та попередження і
протидії булінгу (цькуванню)», враховуючи рекомендації листа МОН України
№ 1/9-385 від 20 липня 2020 року «Деякі питання організації виховного
процесу у 2020/2021 н. р. щодо формування в дітей та учнівської молоді
ціннісних життєвих навичок» та з метою створення безпечного
освітнього середовища у школі, запобігання вчинення дітьми злочинів,
правопорушень, проявів булінгу в освітньому просторі, формування позитивних
соціальних установок, попередження вживання алкогольних, наркотичних речовин,
тютюнових виробів учнівською молоддю,
НАКАЗУЮ:
1. Призначити заступника директора з
виховної роботи Пінку А.В. відповідальною за запобігання та протидію булінгу
(цькуванню) у школі.
2. Заступникам директора з навчально-виховної
роботи Булгаковій О. О. та виховної роботи Пінці А. В.:
2.1. Ознайомити педагогічний колектив школи з листом
МОН України від 14.08.2020 № 1/9-436
«Про створення безпечного освітнього середовища в закладі освіти та
попередження і протидії булінгу (цькуванню)».
Вересень 2020 р.
2.2. Розробити та затвердити План
заходів щодо запобігання та протидії булінгу в школі .
2.3.Затвердити порядок реагування на
встановлені випадки булінгу
(цькування) в школі та відповідальність
осіб причетних до цього.
2.4. Затвердити процедуру подання
учасниками освітнього процесу
заяв про випадки булінгу (цькування) у школі.
2.5. Затвердити план заходів на
запобігання та протидію булінгу
(цькуванню).
2.6. Опрацювати на засіданні
шкільного методичного об’єднання класних керівників лист МОН України №
1/9-385 від 20 липня 2020 року «Деякі питання організації виховного
процесу у 2020-2021 н.р. щодо формування в дітей та учнівської молоді ціннісних
життєвих навичок».
3. Створити постійно діючу комісію з виявлення
фактів булінгу та реагування на них у складі:
·
Юрченко Н.
В., директора школи – голова комісії;
·
Пінки А.
В. .,
заступника директора з виховної роботи – заступник голови комісії;
·
Булгакової
О. О.,
заступника директора з навчально-виховної
роботи – член комісії ;
·
Варлашиної
В. Г. –
практичного психолога школи – член
комісії;
·
класного
керівника класу, в якому виявлено факт булінгу
– член комісії.
·
Батько/мати учня, з яким стався випадок булінгу, член комісії;
4. Членам постійно діючої комісії:
4.1. Після отримання повідомлення про факт булінгу
невідкладно реагувати шляхом проведення внутрішнього розслідування,
індивідуальної роботи з учасниками булінгу, проведення нарад тощо.
4.2. В разі необхідності звертатися самим або
рекомендувати звернутися з батьками у відділ поліції ГУНП в Херсонській
області, службу у справах дітей та інші
інстанції.
5. Педагогічним працівникам школи:
5.1.Забезпечити виконання Плану заходів по школі щодо запобігання та протидії
булінгу.
5.2. Не допускати випадків фізичного та психологічного
насильства, образ, недбалого й жорстокого поводження з дітьми.
Протягом навчального року
5.3. Формувати в
учасників освітнього процесу толерантне ставлення один до одного.
Протягом навчального року
5.4.Уникати
проявів жорстокого ставлення до учнів, приниження їхньої честі, гідності та
інших форм насильства (фізичного та/або психічного).
Протягом навчального року
5.5. Невідкладно інформувати
адміністрацію навчального закладу про виявлений факт булінгу по відношенню до
учнів школи.
5.6. Дотримуватися алгоритму
дій працівника навчального закладу разі виявлення випадку насильства над
дитиною.
6. Класним керівникам 1-11 класів:
6.1.Впродовж року організувати і провести комплекс
заходів, спрямованих на попередження проявів булінгу, запобігання та протидії
домашньому насильству серед учнів.
6.2.Постійно проводити просвітницьку роботу з учнями щодо
попередження правопорушень, дитячої підліткової злочинності, шкідливих звичок.
6.3. Здійснювати індивідуальну роботу з підлітками,
які потребують особливої педагогічної уваги.
6.4. Проводити просвітницьку роботу серед учнів, батьків
щодо ознайомлення їх з правами та можливостями, способами дій та реагування на
випадки булінгу (цькування) свідками, учасниками або об’єктами, якого вони
стали або могли стати.
7. Практичному психологу Варлашиній В. Г.:
7.1. Забезпечити проведення просвітницької, профілактичної та
діагностичної роботи щодо попередження проявів булінгу в учнівському
середовищі.
7.2. Проводити просвітницьку роботу з батьками та педагогами
щодо попередження проявів булінгу в учнівському середовищі, запобігання та
протидії домашньому насильству (згідно з розробленими заходами).
7.3. У випадках виявлення дітей, які постраждали від
насильства, жорстокості, цькування, проводити з ними корекційну роботу та
невідкладно повідомляти адміністрацію школи.
8. Контроль за виконанням даного наказу покласти на
заступника директора з виховної роботи Пінку А. В.
Директор школи
Н. В. Юрченко
Немає коментарів:
Дописати коментар